Sillä ei ole merkitystä, millaisella yrityksellä sinulla on Internet-kotiyritys tai offline-yritys. Kaikki yritykset on järjestettävä.

Järjestäytyneen yrityksen pitäminen on välttämätöntä sekä online- että offline-liiketoiminnalle. Kuten offline-yritys, sinun on organisoitava online-liiketoiminta. Kuitenkin, jopa vaikeampi saada järjestykseen asioita, joita et itse voi tuntea tai koskea. Internet-kotiyrityksen omistajana verkkoyritykselläsi on kaksi eri toimistoa: Ensimmäinen toimisto on kotitoimistosi. Tämän toimiston tulisi toimia kuin mikä tahansa muu offline-toimisto. Tämän pitäisi olla erillinen huone kotisi, jossa voit olla rauhaa ja hiljaisuutta työskennellä Internet-liiketoiminnassa. Tässä huoneessa tarvitset työpöydän, tietokoneen, puhelimen, aikataulun tai järjestäjän kanssa sekä kaikki luettelot ja tehtävät, jotka sinun on suoritettava. Sinulla on myös kaikki paperityösi siellä, mukaan lukien laskut, painetut e-kirjat ja muu lukumateriaali.

suunnitteluprosessin kehittäminen käyttäjälähtöisessä

Internet-kotiyrityksen omistajana sinulla on myös toinen toimisto. Tämä on virtuaalitoimisto, joka on oma yksityinen tietokoneesi. Kuten jotkut muut ihmiset näinä päivinä, todennäköisesti kaikki elämäsi näkökohdat on tallennettu tietokoneellesi, alkaen sähköpostistasi ja päättyen seuraavan lääkärin tapaamiseen. Koska kaikki on tallennettu tietokoneellesi, on erittäin helppo menettää hallinta ja eksyä kaikkiin luomiesi tiedostoihin ja kansioihin. Tietokoneilla on kuitenkin tarkoitus olla järjestys ja tätä järjestystä on helppo ylläpitää. Siksi kaikissa tietokoneissa on kansiojärjestelmä. Kaikissa yrityksissä sinun on pidettävä kirjaa kaikesta tekemästäsi, kirjoittamasi, myymästäsi jne. Tietokoneellasi. Ero verrattuna Internet-liiketoimintaan on, että suurin osa työstä tehdään tietokoneellasi.

Yksityisen elinkeinonharjoittajan

Kaikki keskustelut ovat verkossa, laskutus on myös verkossa, ja tärkeimmät työkalut ovat sähköposti ja suosikkiselaimesi. Voit luoda tilauksen aloittamalla sähköpostisi järjestämisellä. Ensin erota yrityksesi sähköpostiviestit päivittäisistä sähköpostiviesteistä, sitten voit alkaa työskentelemään kotiyrityksen sähköpostiosoitteiden kanssa. Useimmilla sähköpostin tarjoajilla on tapa merkitä postisi. Merkinnät, kuten ‘tytäryhtiöohjelmat’, ‘tytäryhtiöilmoitukset’, ‘komission ilmoitukset’ ja muut, auttavat sinua löytämään etsimäsi postilaatikosta tai tallennetuista sähköposteista. Tee sitten sama selaimesi suosikkikansioon. Me kaikki rakastamme tallentaa suosikkisivustomme saadaksemme ne nopeasti käyttöön tulevaisuudessa, mutta jonkin ajan kuluttua saat pitkän luettelon ilman tilausta. Järjestä suosikkisi luomalla kansioita ja luokittelemalla jokainen verkkosivusto sopivaan kansioon. Nyt kun päätyökalut on järjestetty ja optimoitu, voit siirtyä kiintolevyllesi ja järjestää se myös.

Kiintolevyltä löydät kaiken, mitä olet koskaan tallentanut Internet-kotiyrityksen perustamisen jälkeen. Tallennetut sähköpostit, Word-asiakirjat, ilmaiset e-kirjat ja paljon muuta. He ovat kaikki siellä, mutta missä !? Tässä on kansiojärjestelmä hyödyllinen. Yritä olla erillinen ohjain kotiyrityksellesi. Luo tässä ohjaimessa pääkansiot käyttämällä yhtä kansiota vain yhdestä asiasta. Tässä kansiossa voit luoda alikansioita jokaiselle ominaisuudelle. Luo esimerkiksi yksi kansio jokaiselle liittymisohjelmallesi. Luo tässä kansiossa alakansio tytäryhtiöillesi tai alalinjallesi. Luo sitten toinen alikansio sähköposteja varten ja toinen komission ilmoituksia varten. Tee sama kaikessa yritykseesi liittyvissä asioissa, etkä koskaan kadota Internet-kotiyritystietojasi uudestaan.